Jeg har længe drømt om at prøve ølmenuen hos Store Børs, hvor en tre-fire retters menu bliver matchet med gode øl fra forskellige danske mikrobryggerier. Det var jo ret oplagt med denne måneds benspænd, så vi var forbi restauranten for et par dage siden.

Vi spiste der for et par år siden, hvor portionerne var store og smagen helt i top, så vi havde en del forventninger til aftenens oplevelse. Desværre blev de ikke indfriet, for især logistikken fejlede for køkkenet, og vi gik skuffede derfra. Nu er det sjældent, jeg skriver klagebreve, men denne gang valgte jeg at skrive en mail til restauranten for kort at beskrive for dem, hvad der var gået galt. Ikke så meget for at brokke mig eller opnå noget, men mere fordi jeg var forundret over, hvad der dog var sket, når det lå så langt fra vores indtryk af stedet.

Allerede dagen efter lå der et svar fra restauranten, hvor de undskyldte aftenens oplevelse. De forklarede, hvad der var gået galt og skrev desuden, at det jo ikke var den standard, de normalt lagde for dagen. Af samme grund ville de også tilbyde os en ny middag en anden dag på deres regning.

Det kalder jeg god kundeservice.

Og vi har i øvrigt takket ja til tilbuddet, for jeg ved, de kan gøre det bedre end det, vi oplevede, så jeg krydser fingre for at kunne fortælle om et godt restaurantbesøg i nærmeste fremtid.